برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:عکس های<محرک>, | 18:24 | نویسنده : طناز اسدی |


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:عکس های متحرک عاشقانه, | 18:22 | نویسنده : طناز اسدی |

دانلود بازی Angry Birds Seasons 4.0.1 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Seasons برای کامپیوتر

 

Angry Birds Seasons 4.0.1 انگری بردز فصول ،نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود می باشد که دوست داران Angry Birds Seasons بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. بازی angry birds seasons برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی angry birds seasons انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, | 19:47 | نویسنده : طناز اسدی |

دانلود بازی Angry Birds 4.0.0 برای PC

دانلود بازی Angry Birds برای کامپیوتر

 

Angry Birds (انگری بردز) بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال 2012 میلادی می باشد که دارای 300 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

امروز ، نسخه جدید این بازی Angry Birds عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید بازی Angry Birds برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از سایت یاس دانلود به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, | 19:43 | نویسنده : طناز اسدی |

تاره دختر شما قرار می دهد در کفش پاشنه بلند مشهور مشتاق است که به ساخت حرفه ای خود را به عنوان یک ستاره در حالی که داشتن یک تن از سرگرم کننده در طول راه!

star-girl-1-4-2

تو به نظر می رسد، اما در آن طول می کشد بیش از آن به یک ستاره!

باشید که آن را آواز خواندن، اقدام و یا مدل سازی، مطمئن شوید به قدم زنی با تبختر مسائل خود را در حرفه ای از انتخاب شما. کار سخت به آن را به بالا، و شما حتی ممکن است خود را در پوشش می دهد از مد محبوب ترین و مجلات سبک زندگی! فقط به یاد داشته باشید که برداشت اول مهم ترین است، بنابراین مطمئن شوید که به پوشیدن تنها trendiest لباس.

البته، هر ستاره به یک زندگی اجتماعی فعال نیاز دارد، بنابراین اویختن با دوستان خود و در تاریخ با داغترین بچه ها در شهر برای پیدا کردن بازی مناسب شما. شما حتی می توانید عکس ها و به اشتراک گذاری آنها را با دوستان خود را در فیس بوک!

آسمان محدود برای یک ستاره در حال افزایش مثل شما! به همگان نشان دهد که شما کردم آنچه در آن طول می کشد تا یک دختر ستاره!

ویژگی ها:
آرایه وسیعی از لباس های مد روز و لوازم جانبی
سه گزینه های شغلی اصلی: خواننده، بازیگر، مدل
کسب درآمد با تکمیل شغل و چالش های مختلف

بازی بازی های سرگرم کننده برای به دست آوردن پول و حتی بیشتر و لباس یکی از یک نوع
فروشگاه تا وقتی که شما قطره!
حرکت تند و سبک و در خرما به پیدا کردن پسر از رویاهای خود

شروع یک گفتگوی تعاملی با مشاهیر چت از طریق ستاره!

بوسهدانلود در ادامه مطلببوسه

               +

خجالتیدیدن محیط بازیخجالتی

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:بازی دخترونه استار گریل, | 19:17 | نویسنده : طناز اسدی |

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.5.0 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر

 

Angry Birds Star Wars 1.5.0  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در بازی Angry Birds Star Wars شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, | 20:15 | نویسنده : طناز اسدی |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.