Battlefield-Bad-Company-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی Battlefield: Bad Company 2 یکی از عناوین موفقی است که قبلاً برای رایانه و کنسول‌های بازی ساخته شده بود و حالا نسخه‌ای از آن برای اندروید ارائه شده است. این بازی تجربه‌ای بی‌نظیر را در سبک تیراندازی اول شخص در اختیار شما می‌گذارد که از جمله ویژگی‌های آن نبردهای ماشینی در نقشه‌های پویا است که هرکدام تاکتیک مخصوص به خود را دارند. به لطف سیستم تخریب واقع‌گرایانه به کار گرفته شده، بازیکن در این بازی می‌تواند کل یک ساختمان را تخریب و از بین ببرد.

منبعش:اندروید ها

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, | 1:28 | نویسنده : طناز اسدی |


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, | 1:28 | نویسنده : طناز اسدی |
  عنوان:  لیلی و مجنون

  نویسنده:  نظامی

    مترجم: 

    تعداد صفحات:  205

    زبان:  فارسی

    نوع فایل:  PDF

    حجم:   818 کیلوبایت

 
 

 

توضیحات:
لیلی و مجنون نام مجموعه شعری از نظامی گنجوی شاعر پرآوازه ایرانی است. این مجموعه سومین مثنوی از مجموعه مثنوی‌هایی است که به خمسه نظامی معروف هستند. بیشتر محققان اعتقاد دارند که بن‌مایه‌های پراکنده این داستان برگرفته از اشعار و افسانه‌های فولکلور در زبان عربی است که توسط نظامی ایرانی‌سازی شده است. کراچکوفسکی برای شخصیت مجنون، هویت واقعی قائل است و او را یکی از اهالی عربستان در اواخر سده اول هجری می‌داند. ولی طه حسین تردید جدی به واقعی بودن شخصیت مجنون وارد می‌کند. یان ریپکا افسانه لیلی و مجنون را به تمدن بابل باستان منسوب می‌داند.
 
دانلود با لینک مستقیم:
 


پسوورد: www.readbook.ir

(دقت کنید همه ی حروف کوچک وارد شود)

 

» برای مشاهده ی فهرست کامل کتاب های سایت اینجا را کلیک کنید.
» برای مشاهده ی راهنمای دانلود اینجا را کلیک کنید.
» برای جستجوی کتاب های سایت اینجا را کلیک کنید. 
» برای دریافت تمام کتاب های سایت به صورت پستی اینجا را کلیک کنید.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, | 1:18 | نویسنده : طناز اسدی |

 

دانلود بازی فلش زیبا و جذاب آرایشگری حرفه ای عروس

یک بازی دخترانه با گرافیک و کیفیت عالی

دانلود بازی فلش آرایش صورت عروس

این دخترک رو که توی تصویر بالا میبینید الان قیافش خیلی ناز و خوشگل هست اما قبلا چهره داغون و زشت و صورتش سیبیل داشته! ابروهاش پر پشت بوده و پر از جوش و خروش بوده! شما با استفاده از امکاناتی که دارید، باید اونو آماده مراسم عرسی می کنید.

پس از اینکه صورتش رو درست کردید به مرحله بعد میرید که میشه آرایش صورت عروس که باید با استفاده از ماتیک و مدل موهای گوناگون، اون رو به صورتی که دوست دارید در بیاریدش.

 

امیدواریم که از دانلود بازی فلش آرایش صورت عروس خوشتون بیاد.

 

 

 

دانلود

 

حجم: 5.1 مگابایت

 

پسورد فایل فشرده: www.farsv.com

 

نکته:
شما میتونید در انتهای بازی شکل آدم خود رو Save کنید و روی سیستم خود داشته باشیدش. ضمنا با توجه به کیفیت و گرافیک خوبی که این بازی داره، حجمش  یکم برای یک بازی فلش زیاده.

 

.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, | 1:7 | نویسنده : طناز اسدی |

***این مطلب از سایت یاس دانلود کپی برداری شده***

دانلود بازی Clash of Clans 6.186.3 برای اندروید

 

دانلود بازی Clash of Clans برای اندروید

 

Clash of Clans 6.186.3 یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک برای سیستم عامل های اندروید تلفن های همراه و تبلت ها میباشد . در این بازی مالتی پلیر ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید .

این بازی به صورت آنلاین میباشد و برای بازی کردن آن باید به اینترنت متصل باشید . گرافیک بازی نیز به خوبی کار شده است و کاراکترها دارای طراحی طنز و بامزه ای میباشند و شما میتوانید در محیط سه بعدی آن ، انواع قلعه ها را بسازید ، قلمروتان را مشخص کنید و از مردم خود دفاع کنید . شما میتوانید بازی Clash of Clans را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : جمعه 27 تير 1393برچسب:, | 18:59 | نویسنده : طناز اسدی |

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, | 19:47 | نویسنده : طناز اسدی |

چ

 



برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, | 19:44 | نویسنده : طناز اسدی |

ه ورژن ۵٫۲۵ آبدیت شد .

دانلود از لینک زیر

دانلود واتزاپ WhatsApp+ v5.25D

WhatsApp PLUS v4

 

 

نسخه جدید واتزاپ پلاس رسید

در این نسخه از واتزاپ شما میتوانید رنگها ، فونتها و سایز آنها و سایر موارد را به دلخواه تغییر دهید. همچنین یک سری از امکانات ویِژه در آن وجود دارد که خواهید توانست از آن بهرمند شوید.

Whatsapp plus نسخه جدید واتزاپ پلاس

ویژگی ها نسخه WhatsApp+:

 

امکان مخفی کردن تصویر مخاطبین واتزاپ و قراردادن تصاویر دفترچه تلفن خود گوشی
ارسال عکس ها با کیفیت اصلی ( در نسخه اصلی این کیفیت خیلی کاهش می یابد )
ارسال موزیک تنها با یک کلیک
دارای تم و دانلودر اختصاصی

همچنین سایز آپلود فایل مدیا که در ورژن اصلی ۱۶ مگابایت است در این نسخه افزایش یافته و فایلهای حجیم را هم میتوانید با آن ارسال کنید .

و قابلیتهای فراوان دیگر …

ویژگی ها WhatsApp :

رایگان (هزینه ارتباط با اینترنت بعهده کاربر می باشد)
ارسال ویدیو، تصاویر و صدا
گفتگوی گروهی
بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز ورود
در دسترس بودن همیشگی کاربر برای مخاطبین
بدون نیاز به اضافه کردن مخاطب (استفاده از مخاطبین گوشی)
ارسال پیام به کاربران آفلاین (دریافت هنگام اتصال)
سفارشی کردن تصویر زمینه
سفارشی کردن صدای اطلاع رسانی (notification)
استفاده در حالت عمودی و افقی
الصاق زمان پیام.

تغییرات ورژن جدید :

*Base updated to web version: 2.11.7 (connection improvements with Wi-Fi, add image multi-send capability, fix battery drain issue related to wakelocks, bug fix for notification tones on sd cards, miscellaneous bug fixes, translations and improvements)
*New Bubble: CARD (thanks to djsubtronic)
*Added Dutch & Portuguese BZ translation. Added Hindi (75% translated). Arabic updated and improved
*Other minor bugs solved

 

دانلود واتزآپ پلاس برای اولین بار از هینزا موبایل

 

به ورژن ۵٫۲۵ آبدیت شد .

دانلود از لینک زیر

دانلود واتزاپ WhatsApp+ v5.25D

نکته قبل از نصب این ورژن میباید واتزاپ اصلی را از روی گوشی خود آنیستال نمایید.

میتوانید قبل از حذف واتزاپ از مکالمات حود نسخه پشتیبان تهیه کنید.برای این کار به تنظیمات واتزاپ برین و در قسمت تنظیمات مکالمه گزینه بکاپ را انتخاب نمایید.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, | 18:50 | نویسنده : طناز اسدی |

 

7sang

قسمت نخست سریال «هفت سنگ» در حالی ‌پخش شد که پیگیران حوزه فیلم و سریال، به سرعت دریافتند این سریال کپی مو به موی یک سریال آمریکایی است: «خانواده مدرن / Modern Family»؛ سریالی که دقیقاً مختصاتی مشابه «هفت سنگ» دارد یا منصفانه آنکه بگوییم «هفت سنگ» یک کپی ایرانیزه شده این سریال آمریکایی است که علاوه بر کپی مو به موی داستان ـ دست‌کم در قسمت نخست ـ حتی برخی دیالوگ‌ها هم کپی است.

 

«هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان، که از قضا نویسنده یا‌‌ همان کپی کننده قسمت اول سریال نیز کارگردان بوده، روایت‌هایی از زوج‌‌ جوانی دارد که در پی پذیرش سرپرستی یک کودک هستند و روایت زوج دیگری را دارد که نسبت به پسر جوانشان حساسیت بالایی دارند و حال این «پسر جوان» قرار است دوستش (پسر) را به خانه بیاورد تا با هم درس بخوانند.

در مقابل در «خانواده مدرن» که از شبکه abc و «فارسی ۱» پخش شده، دو مرد همجنسگرا ‌فرزندی را به فرزندخواندگی ‌می‌پذیرند و در خانواده دیگر نیز «دختری جوان» است که دوستش (پسر) را به خانه می‌آورد تا با هم درس بخوانند. به جز دیالوگ‌های جنسی که در نسخه ایرانی خانواده مدرن قابل بیان نبوده، همه سریال و حتی مواجهه‌های دو خانواده درباره وقایع نیز تکرار شده و ظاهراً بذرافشان خانواده مدرن را پیش رو گرفته و سپس اقدام به بازنویسی آن، به شیوه‌ای که قابل تولید در ایران باشد، کرده است.

قسمت نخست این سریال، به رغم کپی‌کاری از سریال آمریکایی با بازی‌های ضعیف و پردازش ضعیف‌تری همراه بود که متأسفانه نتوانست نگاه منتقدان را جلب کند و در واقع این تجربه ـ سوای اینکه امری دور از اخلاق در حوزه فیلم و سریال‌ساز‌ی است ـ موفق نبوده است.

در پایین میتوانید بخشی ازویدیو مقایسه سریال هفت با نمونه خارجی اش را مشاهده نمایید.


بهنام تشکر گفت : برخی از مردم “هفت سنگ” را به نمونه فیلم تولید شده خارجی نسبت می‌دهند که خوشبختانه من آن فیلم را ندیدم و اطلاعی از شباهت این اثر با آن فیلم را ندارم اما از قرار گرفتن در این پروژه بسیار احساس رضایت می‌کنم و امیدوارم “هفت سنگ” بتواند لبخندی هرچند کوتاه را بر روی لبان بینندگان شبکه سه بنشاند.

گفته های علیرضا بذرافشان کارگردان سریال هفت سنگ در خصوص این موضوع به خبرنگار جام جم

شما تائید می‌کنید که سریال هفت سنگ را براساس سریال خانواده مدرن ساخته‌اید؟

این‌که سریال هفت سنگ بر اساس سریالی به نام خانواده مدرن ساخته شده، موضوعی نیست که پنهان کنیم اما برخی مخاطبان و البته برخی از اهالی مطبوعات و رسانه‌ها وقتی به نکته‌ای پی می‌برند، آن را مانند یک کشف بسیار بزرگ مطرح و گمان می‌کنند راز مهمی را کشف کرده‌اند که باید حتما آن را افشا کنند. در حالی که مصاحبه من و همکارانم در گروه نویسندگان سریال هفت سنگ با نشریات معتبر موجود است که گفته بودیم سریال هفت سنگ را بر اساس ساختار سریال خانواده مدرن طراحی کرده‌ایم.

ما نه تنها این مساله را اعلام کرده بودیم، حتی معتقدیم که این اتفاق اصلا چیز عجیب و غریبی نیست. در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد و حتی در کشور خودمان هم سریال‌های معتبر و بسیار مطرحی داریم که با اقتباس از نمونه‌های خارجی یا حتی کاملا منطبق بر آنها ساخته شده‌اند و در دوره خودشان بسیار سریال‌های موفقی بوده‌اند و در ذهن ما جزو بهترین سریال‌های تلویزیون ماندگار شده‌اند. من از این سریال‌ها اسم نمی‌آورم چون دوست ندارم تصور شود قصد تبرئه کردن خودم را دارم؛ اما واقعیت این است که این موضوع بسیار طبیعی است و اصلا ایراد محسوب نمی‌شود.

در چه شرایطی برداشت از یک سریال خارجی ایراد محسوب می‌شود؟

زمانی که یک سریال دقیقا شبیه نمونه خارجی ساخته شود طوری که مخاطب احساس کند شخصیت‌ها و اتفاقاتی که در سریال می‌بیند ایرانی نیستند و با فرهنگ و سبک زندگی خودش همخوانی ندارند. ما برای نگارش فیلمنامه سریال هفت سنگ که ۳۰ قسمت دارد، نزدیک به یک سال وقت گذاشتیم تا بتوانیم یک اثر پذیرفتنی و قابل قبول خلق کنیم. دقیقا ۱۱ ماه یعنی از اسفند ۱۳۹۱ تا بهمن ۱۳۹۲ مشغول نگارش فیلمنامه بودیم و همین زمان طولانی نشان‌دهنده میزان تلاش ما برای خلق یک اثر ایرانی قابل قبول است؛ زیرا اگر قرار بود یک فیلمنامه غیراقتباسی بنویسیم، اصلا نیاز به این همه زمان و کار و تلاش نبود.

سابقه من، خانم سارا خسروآبادی یا خانم فروهیده یا آقای جوانمرد که فیلمنامه سریال هفت‌سنگ را نوشته‌ایم کاملا روشن است. این گروه روی هم ۳۰ فیلمنامه سریال نوشته است، خود من دست‌کم ۱۵ سریال برای تلویزیون نوشته‌ام و فیلمنامه سریال‌های دیگرمان را در زمان کوتاه‌تری نوشتیم، ولی وقتی این گروه با این سابقه دور هم جمع شد تا فیلمنامه هفت سنگ را بنویسد، ۱۱ ماه زمان صرف کرد و حتی تعدادی از نویسندگانی که از ابتدا همراه ما بودند گروه را ترک کردند چون کار برایشان دشوار و فرسایشی شده بود.

چرا؟

چون آن‌قدر روی جزئیات دقت داشتیم و حساسیت به خرج می‌دادیم که طاقت نیاوردند. اگر قرار بود کپی بکنیم حتما کمتر از دو ماه نگارش تمام می‌شد.

اما شباهت هفت سنگ به سریال اولیه خیلی زیاد است!

این شباهت در چند قسمت اول زیاد است و بعد از آن سریال هفت سنگ راه خودش را می‌رود و مسیر خودش را در پیش می‌گیرد. علت شباهت قسمت‌های اولیه هم به این دلیل است که ما شروع سریال را به چند شیوه نوشتیم اما به این نتیجه رسیدیم که شروع نمونه خارجی آن بهترین شروع است. برای ساختاری که این سریال دارد، بهترین شروع همان شکلی است که خود سریال اصلی دارد و بهتر است ما هم به همین شیوه شروع کنیم اما همین قسمت‌های اولیه سریال هفت سنگ که به سریال اصلی خیلی شبیه است، پر از جزئیات، نکات ریز و شخصیت‌پردازی‌هایی است که نگارش آنها دو ماه طول کشیده است و بعد از آن نویسنده‌های ما مسیر خاص خودشان را پیدا کردند و سریال هفت سنگ مسیر خودش را طی کرده است.

پس هر چه جلوتر می‌رویم این شباهت کمتر می‌شود؟

بله. ساختار سریال به این ترتیب است که سه قصه همزمان تعریف می‌شود و در نهایت این قصه‌ها به هم ارتباط پیدا می‌کنند. این ساختار ممکن است در سریال خانواده مدرن و ده‌ها سریال دیگر در دنیا استفاده شده باشد. اگر دقت کرده باشید مساله برداشت سریال هفت سنگ از این سریال خارجی در سایت‌هایی مطرح شده که حاشیه‌سازی را دوست دارند و متاسفانه حاشیه‌پردازی در کشورمان به یک فرهنگ تبدیل شده است؛ از حاشیه مسابقات ورزشی و رخدادهای هنری گرفته تا رویدادهای سیاسی که به نوعی تفریح و لذت تبدیل شده است.

فارغ از این مساله فکر می‌کنید سریال مورد توجه قرار خواهد گرفت؟

بله از همین ابتدا سریال مورد استقبال قرار گرفته و من فکر می‌کنم کسانی که دوست دارند به دور از این حاشیه‌ها سریالی را تماشا کنند که برایش زحمت کشیده شده، با اندکی صبر در شب‌های آینده خواهند دید هفت سنگ مسیر خودش را می‌رود و البته همچنان تاکید می‌کنم این سریال برگرفته از سریال خارجی خانواده مدرن است و این کار می‌تواند برای دوستانی که قصد دارند یک سریال ایرانی خوب از یک نمونه خارجی بسازند، به عنوان یک نمونه خوب مورد توجه و بهره‌برداری قرار بگیرد.

مناسبات شخصیت‌ها و روحیاتشان کمی هم سریال هفت سنگ را به خانه سبز شبیه کرده است. در این مورد چه نظری دارید؟

آرزویم این است که این اتفاق بیفتد و خیلی دوست دارم هفت سنگ در ادامه خانه سبز و همسران باشد زیرا این دو سریال در زمان پخش فرهنگ خانواده‌های ایرانی را متحول کردند و توانستند ارتباط و مناسبات افراد خانواده را التیام بدهند. زمانی بود که اعضای بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانستند با هم حرف بزنند، مشکلاتشان را مطرح کنند، گفتن بعضی چیزها تابو بود، ابراز علاقه نکوهیده بود و افراد خانواده درباره بسیاری مشکلات به راه‌حل مشترک نمی‌رسیدند، اما خانه سبز و همسران بر این فرهنگ تاثیر گذاشتند. من افتخار می‌کنم اگر هفت سنگ حتی ۵ درصد شبیه خانه سبز و همسران شده باشد.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 22:24 | نویسنده : طناز اسدی |

 

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا

 کاور فیس بوک عاشقانه و دخترانه ی بسیار زیبا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 18:53 | نویسنده : طناز اسدی |
 
 
Learned From My Mistakes Facebook Cover

 
Homer Simpson Facebook Cover
 
Someone Just Do It Facebook Cover
 
Amount Of Sleep Facebook Cover
 
Awesome Fingers Facebook Cover
 

Interesting Inside My Head  Facebook Cover


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 18:48 | نویسنده : طناز اسدی |

Cute Nerdy Teddy Facebook Cover

Cute Pokemons Facebook Cover

Stewie Griffin Quote Facebook Cover

Angry Spongebob And Patrick Facebook Cover

Stewie Griffin Family Guy Facebook Cover

Pokemon Facebook Cover

Phineas And Ferb Facebook Cover

Pikachu Facebook Cover

Domo Kun Rawr Facebook Cover

South Park Facebook Cover

Cookie Monster Facebook Cover

Powerpuff Girls Facebook Cover

Wonder Woman Facebook Cover

Garfield Facebook Cover

Pikachu And Zorua Facebook Cover

Dragon Ball Facebook Cover

Shinchan Facebook Cover

Snoopy Woodstock Facebook Cover

Shinchan Facebook Cover

Stewie Eyes Facebook Cover

Spongebob And Patrick Facebook Cover

Spongebob Facebook Cover

Spongebob Squarepants Facebook Cover

Spongebob And Patrick Facebook Cover

Doraemon Facebook Cover

Mickey Mouse And Minnie Mouse Facebook Cover

Micky Mouse Facebook Cover

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 18:42 | نویسنده : طناز اسدی |

 

بازي گارفيلد Garfield-Train Your Brain از 20 ميني بازي در 5 دسته عمده ، منطق ، حافظه ، تصويري ، تمرکز و رياضي تشکيل شده است. در اين بازي لذت پرکردن آزمون ها و آزمایش مهارتهاي خود در سطح هاي مختلف را تجربه خواهيد کرد.اين بازي به صورت جاوا ارائه شده است.
سايز هاي ارائه شده : 128x160 , 176x208 , 240x320 , 320x240 , 352x416

آريا موبايل | Ariamobile.Net


  دانلود بازي در سايز 128x160   حجم فايل : 192 کيلوبايت
  دانلود بازي در سايز 176x208   حجم فايل : 362 کيلوبايت
  دانلود بازي در سايز 240x320   حجم فايل : 683 کيلوبايت
  دانلود بازي در سايز 320x240   حجم فايل : 718 کيلوبايت
  دانلود بازي در سايز 352x416   حجم فايل : 683 کيلوبايت
   پسورد فايل ها : www.ariamobile.net

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 18:22 | نویسنده : طناز اسدی |

GTA-San-Andreas

دانلود و تصاویر در ادامه مطلب...

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 ۵ سال پیش ، کار جانسون برای فرار از فشار های روانی که در زندگی اش وجود داشت از شهر خود لوس سانتوس گریخته و به سن آندریاس گام گذاشت غافل از آنکه این شهر ، خود مکانی خطرناک تر و پر از دردسر برای او خواهد بود . جایی که تمامی نقاط آن را گنگستر ها و مواد فروشان به تصرف خود در آورنده اند ؛ جایی که میلیونر ها و حتی ستارگان فیلم ها در فساد غوطه ور بوده اند .

اکنون دهه ۹۰ است و کارل به خانه بازگشته . مادرش به قتل رسیده و خانواده و بچه محل هایش با سیاه بختی هایی بزرگ رو به رو شده اند و اکنون این وظیفه CJ است که به نجات خانواده شتافته و کنترل خیابان های سن آندریاس را بر عهده بگیرد .

Grand Theft Auto: San Andreas یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های کامپیوتری در طول تاریخ است که از سوی کمپانی Rockstar ارایه گردیده است و با ورود به اندروید ، اکنون لقب بزرگ ترین بازی Open-World دنیای اندروید را نیز به خود اختصاص داده است ؛ جایی که می توانید در آن آزادانه به گشت و گذار پرداخته و ماموریت های از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سر بگذارید . این بازی با بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی خود می تواند تا مدت ها شما را به خود سرگرم بسازد .


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:جی تی ای-برای-همه, | 18:19 | نویسنده : طناز اسدی |


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:عکس های<محرک>, | 18:24 | نویسنده : طناز اسدی |


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:عکس های متحرک عاشقانه, | 18:22 | نویسنده : طناز اسدی |

دانلود بازی Angry Birds Seasons 4.0.1 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Seasons برای کامپیوتر

 

Angry Birds Seasons 4.0.1 انگری بردز فصول ،نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود می باشد که دوست داران Angry Birds Seasons بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. بازی angry birds seasons برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی angry birds seasons انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, | 19:47 | نویسنده : طناز اسدی |

دانلود بازی Angry Birds 4.0.0 برای PC

دانلود بازی Angry Birds برای کامپیوتر

 

Angry Birds (انگری بردز) بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال 2012 میلادی می باشد که دارای 300 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

امروز ، نسخه جدید این بازی Angry Birds عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید بازی Angry Birds برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از سایت یاس دانلود به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, | 19:43 | نویسنده : طناز اسدی |

تاره دختر شما قرار می دهد در کفش پاشنه بلند مشهور مشتاق است که به ساخت حرفه ای خود را به عنوان یک ستاره در حالی که داشتن یک تن از سرگرم کننده در طول راه!

star-girl-1-4-2

تو به نظر می رسد، اما در آن طول می کشد بیش از آن به یک ستاره!

باشید که آن را آواز خواندن، اقدام و یا مدل سازی، مطمئن شوید به قدم زنی با تبختر مسائل خود را در حرفه ای از انتخاب شما. کار سخت به آن را به بالا، و شما حتی ممکن است خود را در پوشش می دهد از مد محبوب ترین و مجلات سبک زندگی! فقط به یاد داشته باشید که برداشت اول مهم ترین است، بنابراین مطمئن شوید که به پوشیدن تنها trendiest لباس.

البته، هر ستاره به یک زندگی اجتماعی فعال نیاز دارد، بنابراین اویختن با دوستان خود و در تاریخ با داغترین بچه ها در شهر برای پیدا کردن بازی مناسب شما. شما حتی می توانید عکس ها و به اشتراک گذاری آنها را با دوستان خود را در فیس بوک!

آسمان محدود برای یک ستاره در حال افزایش مثل شما! به همگان نشان دهد که شما کردم آنچه در آن طول می کشد تا یک دختر ستاره!

ویژگی ها:
آرایه وسیعی از لباس های مد روز و لوازم جانبی
سه گزینه های شغلی اصلی: خواننده، بازیگر، مدل
کسب درآمد با تکمیل شغل و چالش های مختلف

بازی بازی های سرگرم کننده برای به دست آوردن پول و حتی بیشتر و لباس یکی از یک نوع
فروشگاه تا وقتی که شما قطره!
حرکت تند و سبک و در خرما به پیدا کردن پسر از رویاهای خود

شروع یک گفتگوی تعاملی با مشاهیر چت از طریق ستاره!

بوسهدانلود در ادامه مطلببوسه

               +

خجالتیدیدن محیط بازیخجالتی

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:بازی دخترونه استار گریل, | 19:17 | نویسنده : طناز اسدی |

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.5.0 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر

 

Angry Birds Star Wars 1.5.0  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در بازی Angry Birds Star Wars شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, | 20:15 | نویسنده : طناز اسدی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.